Етапи роботи:
1. Визначають разом з учителем питання: Що таке війна? Чи злочинна суть війни?
2. Формулюють певні означення і висновки.
3. Ознайомлюються з презентацією вчителя.
4. Об’єднуються в групи і починають роботу в проекті:
● «Літературознавці» - Учні проводять паралель про розкриття теми війни у творі Г.Белля та досліджують образ головного героя
● «Художники» - досліджують твори образотворчого мистецтва, присвячені війні
● «Історики» - Учні знаходять факти про ВВВ
5. Учасники проекту працюють в групах, вивчають питання, аналізують зібраний матеріал та роблять висновки
6. Для презентації результатів дослідження вони розробляють сценарій мультимедійної презентації. Збирають і систематизують інформацію з Інтернету та інших друкованих джерел. Учні створюють мультимедійну презентацію або публікацію.
7. Проводиться учнівська конференція, на якій кожна група презентує своє дослідження в проекті, захист робіт.
Проводиться оцінювання діяльності кожного учня в проекті за визначеними критеріями.
|