Вторник, 16.04.2024, 14:59
Приветствую Вас Гость | RSS

Словесник

Меню сайта
Время жизни сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методический кейс

Главная » Файлы » Портфолио учителя » Открытые мероприятия [ Добавить материал ]

Выступление на педсовете
06.08.2017, 16:13

Використання інноваційних технологій і сучасних методів НВР

учителями - словесниками

Учитель – це той же вчений, але у своїй особливій

лабораторії, де він, усебічно вивчаючи учнів, невпинно

творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів

проектування доль і людських душ
Б. Патон

Уміння правильно визначити, на що здатний кожен учень у даний момент, як розвивати його розумові здібності надалі – це надзвичайно важлива складова педагогічної мудрості

(В.О. Сухомлинський «Серце віддаю дітям»).

Віддаючи своє серце дітям, учитель виконує ще багато основних ролей. Він є співтворцем, розробником навчальних програм та проектів, організатором саморозвитку, психологом, дослідником, захисником прав дитини, аналітиком, менеджером, координатором, фасилітатором (помічником).

Урок – це тренінг розвитку особистості учня як суб’єкта діяльності і соціальних стосунків у педагогічній взаємодії двох рівноцінних особистостей - учня і вчителя (В. Сєріков)

Наші педагоги використовують кооперативне навчання, де учні навчаються на засадах співпраці та самоуправління. Учитель:

- Заохочує оцінку учнів їхніми однолітками;

- Забезпечує конструктивний зворотній зв’язок;

- Надає учням рекомендації щодо групової роботи;

- Допомагає учням при створенні плану роботи;

- Заохочує учнів спільно визначати цілі навчання;

- Сприяє розвитку самоуправління і спілкуванню учнів, розуміючи, що це тривалий і поступовий процес;

- Моделює та заохочує активну участь кожного у роботі групи.

Принципи роботи групи:

  1. принцип активності;
  2. принцип дослідницької (творчої) позиції;
  3. принцип об'єктивації (усвідомлення) поведінки;
  4. принцип партнерського (суб'єкт-суб'єктного) спілкування.

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА –

поєднання пошуку ефективної педагогічної системи через дослідну роботу, розробку програм, міні-підручників, їх реалізацію, процес удосконалення масової педагогічної практики на основі отриманих результатів

Інтерактивне навчання

  • Формування активної людини, яка навчається шляхом спостереження, планування, впровадження, оцінювання, перевірки
  • Побудова системи перманентної освіти – сьогодні вкрай необхідної через темпи змін
  • Освіта для людей, які хочуть і можуть працювати при розширенні компетенцій

Інтерактивні методи

  • Стимулюють активність кожного учасника – бо важливим є досвід кожного!
  • Дозволяють здійснювати самостійне та колективне планування навчального процесу – і своє ототожнення з ним
  • Переформують чужих собі людей у команду, де існує взаємна допомога при отриманні знань та умінь
  • Роблять можливим швидке перетворення теорії у практику
  • Зроблять процес навчання привабливим, приємним

Інтерактивність у навчанні

МОТИВИ:

  • обмін досвідом
  • набуття практичного досвіду
  • розвиток комунікативних навичок
  • робота в колективі

ДОЗВОЛЯЄ:

  • відчути підтримку колег
  • вирішити конкретні практичні проблеми
  • оцінити, перевірити судження
  • зрозуміти цінності
  • прояснити позиції

Види інтерактивних методів

  • Дискусія, переговори та дебати (обмін через розмову)
  • Симулювання та планування дій (обін через спільне розв’язування проблем)
  • Ігри , ролі (обмін через входження в ролі)
  • “Снігова куля”
  • “Килимок ідей”, «Коло ідей»
  • Оксфордські дебати
  • Планування дій (сценарії занять)
  • Рефлексія, самооцінка, комплімент.
  • ПРОБЛЕМНА ЛЕКЦІЯ;
  • СЕМІНАР; ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ,
  • БЕСІДА;
  • МОЗКОВА АТАКА;
  • МАЙСТЕРНЯ; творчі види робіт,
  • ОПИТУВАННЯ ЕКСПЕРТІВ

Книга Олени Пометун «Енциклопедія інтерактивного навчання», К, 2007 рік допомагає у роботі вчителям.

Інноваційні компоненти в роботі вчителя

  • педагогічна діагностика;
  • рефлексія навчання;
  • проектування освітніх систем;
  • конструювання навчального процесу

Таким чином, інтерактивні методи, групова робота, проектні технології, презентації творчих робіт, комп’ютерні презентації – це те, що сьогодні широко використовується на уроках і дає певні результаті: заохочування вчити, творити, бути лідером, бути на рівні з іншими

Коли в мене проходять такі уроки завжди діти мають гарні результати, і з контрольних робіт за темою, яка вивчалась інтерактивно.

Хочеться, щоб ми мали змогу давати дітям більш сучасні форми роботи: робота з Інтернетом, треба відеопроектор, бо ми маємо багато матеріалу цікавого, особливо з літератур, але змоги з ним працювати не маємо.

Посередній учитель розповідає, хороший учитель пояснює, кращий учитель демонструє, творчий учитель надихає. Учитель повинен бути диригентом учнівського оркестру

Той, хто звертаючись до старого, здатен відкрити нове, гідний того, щоб бути вчителем

(Китайська мудрість)

Категория: Открытые мероприятия | Добавил: panova
Просмотров: 593 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии и видеть ссылки на материалы могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вход на сайт
Поиск