Турбота про здоров’я людини,
тим більш здоров’я дитини – це,
перш за все, турбота про гармонію всіх фізичних,
духовних сил, і вінцем цієї гармонії є радість творчості.
В.О.Сухомлинський
Методичні рекомендації складено відповідно до впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу в учбово-виховний процес і є складовою учбово-методичного супроводу реалізації даної програми. Серед ключових компетентностей учнів наголошено на компетентному ставленні до власного здоров’я (соматичного, клінічного, фізичного, психічного, рівень валеологічних знань).
Підібраний матеріал спрямований на формування здорового способу життя, бо підліткам необхідні не тільки знання, але й життєві навички, які допоможуть зробити правильний вибір, досягти мети, скорегувати поведінку, зберегти здоров’я і покращити якість життя.
Запропонований матеріал стосовно здорового способу життя допоможе викладачам у роботі щодо збереження і зміцнення здоров’я учнів. У ньому вміщені тексти, які відповідають навчально-виховним завданням шкільної освіти і віковим особливостям учнів 5-11класів. Тексти змістовно цілісні, логічно завершені,зрозумілі і доступні школярам. Завдання до них укладено згідно з Програмою, різноманітні за формою: тестові завдання для аудіювання, тематика творів для розвитку зв’язного мовлення, речення різних синтаксичних конструкцій. Це сприяє розвитку творчих здібностей школярів. Матеріал можна використовувати з метою перевірки знань учнів з орфографії, пунктуації, морфології, синтаксису, а також з метою формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя. Враховуючи конкретні умови роботи, учитель зможе визначити підхід до використання пропонованого матеріалу в кожному конкретному випадку, рекомендувати учням для занять самостійною діяльністю.
|