Панова Олена Вікторівна,
учитель української мови,
спеціаліст вищої категорії, учитель - методист
Творчий дослідницький проект
Організація групової роботи
під час вивчення теми з української літератури у 5 класі
«Історичне минуле нашого народу»
Пізнавальна компетентність:
- ознайомитись із біографіями письменників;
- розширити знання про літописи, легенди, перекази, драматичні твори, літературні казки;
- вміти складати цитатну характеристику персонажів твору
Особистісна компетентність:
- розвиток індивідуальних здібностей і талантів;
- здатність до рефлексії;
- розвиток позитивних рис характеру та корекція негативних рис;
- висловлювання особистого ставлення до проблем, що порушуються у творі, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту;
- спробувати себе в ролі художника, кореспондента, історика, рекламного агента, дизайнера, фольклориста, модельєра, біолога, письменника, астронома.
Соціальна та комунікативна компетентність:
- робота в групах, співпраця, комунікативні навички;
- толерантність, розподіл обов’язків у групі;
- вміння відстоювати точку зору групи, вести дискусію;
- вміння приймати рішення, бути лідером групи.
Самоосвітня та інформаційна компетентність:
- опрацювання додаткової літератури, енциклопедій;
- розвивати постійний самоаналіз, самоконтроль за власною діяльністю;
- розвивати жагу до знань, до наук.
Методи уроків: групова робота, усний журнал, телепередача «Наша минувшина», гра «Мікрофон», «Мозковий штурм», проблемні питання, дискусія, «Килим ідей», інтерв’ю, контрольний твір, гра «Брейн – ринг», презентація портфоліо.
|