Четверг, 09.04.2020, 19:55
Приветствую Вас Гость | RSS

Словесник

Меню сайта
Время жизни сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методический кейс

Главная » Файлы » Мировая литература » Внеклассная работа [ Добавить материал ]

7 клас. Завдання для групової роботи за проектом "Полікультурна освіта учнів на уроках світової літератури"
29.09.2012, 21:26

                        7 клас. Завдання для групової роботи за проектом "Полікультурна освіта учнів на уроках світової літератури"

                                                                                                                             Панова О.В.

1 група  «Поліглоти»  працюють над  основним завданням «Мова оригіналу».  Під  час роботи над проектом учні цієї групи  презентують по можливості біографії письменника  його рідною мовою, декламують уривки з творів мовою оригіналу,  відшукують відео- чи  аудіозаписи творів, інсценують уривки мовою оригіналу. Зібраний за рік матеріал оформлюють у кінцевий продукт -  презентацію.

2 група  «Народознавці» працюють над  основним завданням «Звичаї та традиції народів світу». Під  час роботи над проектом учні цієї групи  презентують  звичаї, традиції, екзотизми, символи,  особливості національної зовнішності та життя народів тих країн, представниками яких є  письменники, яких будуть вивчати протягом року.  Учні можуть відшукати  та зіставити  матеріали про одну країну в різні епохи. Наприклад, у 7 класі у вивчених творах Англія зустрічається за часів Робін Гуда, середньовічна Англія «Айвенго», 18 століття «Мандри Гуллівера» та 19-20 століття у творах про Шерлока Холмса.   Можна запропонувати цій групі вести електронну газету, кожен номер якої буде присвячений автору та його країні. Кінцевим продуктом буде збірка таких газет.

3 група  «Культурологи»  працюють над  основним завданням «Загальнолюдські культурні цінності». Під  час роботи над проектом учні цієї групи  презентують культурні цінності різних народів,  звертають увагу на моральні цінності в різні епохи. Наприклад, розкривають відношення народів до своїх героїв: богатирів, рицарів, козаків, солдатів. Презентують кодекси, правила, за якими жили в ті часи, порівнюють з сучасними цінностями. Головне питання "Що поєднує різні народи?". У процесі роботи буде формуватися  в учнів уміння виділяти загальнолюдське у творах. Тоді на підсумковому занятті школярі зможуть назвати поняття, що свідчать про міцну єдність людей на всій Землі, а саме: загальні думки; загальні переконання; загальні прагнення; загальні погляди; загальні цінності.

Кінцевим продуктом буде презентація кодексів, загальнолюдських моральних цінностей. 

4 група  «Українознавці» працюють над  основним завданням «Єдність і відмінність України та інших народів світу». Під  час роботи над проектом учні цієї групи зіставляють відомості про інші країни з Україною. В різні епохи від давнини до сучасності між звичаями, традиціями, моральними цінностями українців та інших народів можна знайти багато спільного і багато розбіжностей.  Учні будуть досліджувати зв'язок між творами, наприклад: балада Т.Г.Шевченка «Тополя» - балада Й.В.Ґете «Вільшаний король». Учні цієї групи допоможуть зрозуміти, що українська культура тісно пов’язана з іншими народами. Відшукуючи цей матеріал, учні презентують його на уроках і оформлюють у кінцевий продукт.

РЕЗУЛЬТАТИ  ПРОЕКТУ

Зміст

Форма представлення

Оцінка якості

1 група

 "Мова оригіналу”

Презентація

 

2 група

 "Звичаї та традиції народів світу”

Електронна газета

 

3 група

"Загальнолюдські культурні цінності”

Презентація

 

4 група

 "Єдність і відмінність України та інших народів світу”

Моделі таблиць

 

Конкурс

 «Творча юнь Донбасу»

Електронна

 презентація


Фестиваль «Діалог культур»

Театралізоване свято.

Відеофільм

 

 «Разом на одній Землі»

Посібник

 


                                                                        Бажаю  успіхів!!!

                                                                                                                 

Категория: Внеклассная работа | Добавил: panova
Просмотров: 1347 | Загрузок: 290 | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии и видеть ссылки на материалы могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вход на сайт
Поиск