Среда, 01.04.2020, 20:38
Приветствую Вас Гость | RSS

Словесник

Меню сайта
Время жизни сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методический кейс

Главная » Файлы » Мировая литература » Разработки уроков [ Добавить материал ]

Бєлих Н.А., ЗОШ № 2. Байка як жанр літератури та її особливості. 6 клас
[ Скачать с сервера (143.4 Kb) ] 28.10.2011, 19:23

Тема . Байка як жанр літератури та її особливості .

 

Мета : ознайомити учнів з історією виникнення жанру байки у світовій  літературі , розкрити особливості побудови й поетики байок , допомогти засвоїти значення термінів  „байка” , „мораль” , „алегорія”, „персоніфікація”, з’ясувати імена відомих поетів – байкарів ;

             розвивати логічне мислення , память , усне звязне мовлення учнів,

             формувати вміння самостійно здобувати знання і ділитися набутим досвідом , творчі здібності школярів ;

             виховувати зацікавленість до творів зарубіжної літератури .

 

 

Обладнання : аудіозапис повільної музики , диво – зірочки ( для проведення релаксаційної вправи ) , комп’ютерна презентація теми , мети , завдань , епіграфа уроку , картки – кораблики , намальований плакат „Ріка Надій”, карта „Відомі поети – байкарі” , проекти учнів.

 

Тип уроку : урок засвоєння нових знань.

 

Форма уроку : урок - проект .            

 

Очікувані результати :

Після цього уроку учні зможуть

·        розповісти про виникнення жанру байки у світовій літературі  ;

·        розкрити особливості побудови байки ;

·        дати визначення термінів  „байка” , „мораль” , „алегорія”, „персоніфікація”;  

·        назвати відомих поетів – байкарів ;

·        скласти власну байку ;

·        самостійно здобувати знання ;

·        ділитися набутим досвідом .

 

На уроці будуть формуватися такі групи компетентностей :

·        соціальна ;

·        полікультурна ;

·        комунікативна ;

·        інформаційна ;

·        самоосвітня ;

·        пізнавальна ;

·        особистісна ;

·        продуктивної творчої діяльності .

 

Ключові поняття : байка , мораль , персоніфікація , алегорія .

 

Структура уроку

І. Організаційна частина .

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів .

1.     Технологія „Пароль” .

2.     Усний диктант „Упізнай за ознаками”.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності .

1.     Вступне слово вчителя .

2.       Компютерна презентація теми  уроку .

3.     Проведення вправи „Очікування”.

4.     Компютерна презентація  мети , завдань , епіграфа  уроку .

5.     „Мозкова атака”.

ІV. Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу .

1.     Проектування пізнавально – творчої діяльності .

2.     Виконання пізнавально – творчої діяльності .

·        Презентація інформаційного проекту ( телепередача ).

·        Презентація дослідницького проекту ( компютерна презентація ).

·        Фізкультхвилинка .

·        Презентація інформаційно – творчого  проекту ( карта „Відомі поети – байкарі” ).

·        Презентація творчого проекту ( міні - збірка складених учнями байок ).

·        Упорядкування портфоліо проекту „Байка як жанр літератури та її особливості”.

V. Підсумок уроку.

      1. Самооцінка роботи на уроці .

      2. Рефлексія .

 

VІ. Домашнє завдання .

 

Категория: Разработки уроков | Добавил: panova
Просмотров: 2908 | Загрузок: 11 | Рейтинг: 3.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии и видеть ссылки на материалы могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вход на сайт
Поиск