Вторник, 16.04.2024, 15:19
Приветствую Вас Гость | RSS

Словесник

Меню сайта
Время жизни сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методический кейс

Главная » Файлы » Портфолио учителя » Публикации [ Добавить материал ]

Програма самореалізації особистості 5 клас Ганс Крістіан Андерсен «Снігова королева»
[ Скачать с сервера (108.8 Kb) ] 08.08.2016, 17:32

Тема: Г.К.Андерсен. Короткі відомості про письменника.  «Снігова королева». Зображення фантастичного світу зла, розкриття зв’язку між ним і пороками людського характеру. Перемога теплих людських відношень, самовідданої любові  та дружби. Зразки добра і зла.  Особливості їх зображень. Зразки головних героїв казки, авторське відношення до них.

Мета: познайомити з життям та творчістю Г.К.Андерсена,  осмислити зміст казки  «Снігова королева»,  розкрити основний конфлікт – зіткнення краси живої  та неживої природи,  розібрати  композицію твору, розширити уяву учнів  про красу людських вчинків та  відношень,  навчити аналізувати вчинки  персонажів, давати їм оцінку, складати порівняльну характеристику героїв; розвивати  творчість, культуру мовлення, вміння інсценувати, працювати групами; виховувати вміння цінувати, берегти почуття кохання та дружби,  відповідальність за свої вчинки.

Друже!  Ми продовжуємо цікаву подорож у світ літературних казок. Сьогодні ти завершив читання казки датського письменника Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева». Ще раз уважно перегорни сторінки цієї казки, прочитай її і тоді ти зможеш відповісти на питання, які тобі запропоновано. Бажаю успіхів!

   Пропоную тобі виконати різні види завдань і висловити своє відношення до кожного з них.

Вид завдання

Номер уроку

 по темі

Моє

відношення

1

Складання характеристики персонажів

2 і 3

 

2

Робота з словником

2

 

3

Складання плану

2 і 3

 

4

Складання карти-путівника

4

 

5

Перевтілення в героїв казки

4

 

6

Міркування

2 і 3

 

7

Докази

5

 

8

Пояснення

3

 

9

Добір синонімів

2

 

10

Я - біолог

3

 

11

Я - художник

5

 

12

Робота в парі

3 і 4

 

13

Робота з текстом

5

 

14

Складання питань вікторини, кросворду

6

 

15

Я – актор. Підготовка пантоміми

4

 

16

Я – художник-дизайнер. Підготовка ескізів

4 і 5

 

17

Дослідницька робота

5

 

18

Я – письменник. Контрольний твір «Всепереможна сила кохання»

6

 

Своє відношення у таблиці покажи такими умовними позначками:

            ! – цікаво                   ? – важко                   О – не цікаво

Завдання 1. Складання характеристики персонажів

  1. Випишіть риси характеру Герди: …
  2. Перелічіть риси характеру Кая: …

До поранення скалкою дзеркала:  …

Після поранення скалкою дзеркала:  …

  1. Порівняйте опис Сніжної королеви:

а) при першій зустрічі з нею Кая;

б) після викрадення Кая.

                Спільне: …

                Різниця: …

Чим можеш пояснити таке різне сприйняття Каєм Сніжної королеви:…

4. Складіть порівняльну характеристику Герди і Снігової королеви.

Завдання 2. Робота  з  словником.

  1. Пояснить значення слова « контраст» . Спробуйте проілюструвати свою відповідь за допомогою різнокольорового паперу.
  2. З’ясуйте  значення слова « дружба» . Кого ви вважаєте справжнім  другом?

Хто з героїв казки, на вашу думку, гідний цього звання?

  1. Пояснить, хто такі тролі?

Завдання  3.  Складання плану

  1. Складіть план « Викрадення Кая ». Підготовте переказ за планом.
  2. Складіть план « У логові маленької розбійниці». Підготуйте переказ за планом.

Завдання 4.  Складання карти-путівника

  1. Згадайте шлях, який пройшла Герда в пошуках Кая. Намалюйте карту мандрів Герди.
  2. Здійсніть « мандрування » по складеній карті, коротко перекажіть епізоди казки.

Завдання 5. Перевтілення в героїв казки.

  1. Підготуйте розповідь від імені Герди: « Що я пережила під час пошуків Кая»
  2. Підготуйте розповідь від імені Кая : « Що я відчув, коли почало танути моє серце»;   « У володіннях Снігової королеви».
  3. Підготуйте розповідь про Герду від імені бабусі-чарівниці.

Завдання 6. Міркування.

 Як ви розумієте вислови:

«Краса людських вчинків»;

«Серце з криги»;

«Добре серце».

Завдання 7. Докази.

    Докажіть, що живі людські почуття сильніше холоду та криги.

Завдання 8. Пояснення .

     Поясніть слова, які сказала фінка про Герду: « Сильнішою, ніж вона є,  я не можу її зробити. Сила – в її серці».

Завдання 9. Добір синонімів.

Доберіть синоніми до слів: троль, метелиця, вічність

Завдання 10. Я – біолог.

Загадай епізод казки, коли Герда потрапила до бабусі-чарівниці. Що сказано у тексті про те, які квіти росли у її квітнику? Перелічи відомі тобі квіти за порами року. Опиши або намалюй ту, яка тобі найбільше подобається.

Завдання 11. Я – художник

  1. Намалюй героя казки.
  2. Намалюй ілюстрацію до будь-якого епізоду казки.

Завдання 12. Робота в парі.

Підготуй діалог Кая та Снігової королеви, Кая та Герди, Герди та маленької розбійниці або діалог на свій вибір. Передайте голосом характер героїв.

Завдання 13. Робота з текстом.

  1. Складіть словничок порівнянь, які використовує автор у казці.
  2.  Випишіть цитати до теми «Природа – дійова особа у казці»:

а) як природа співчуває та страждає під час викрадення Кая;

б) як природа допомагає під час пошуків Кая;

в) як природа радіє, коли Герда з Каєм повертається додому.

     Завдання 14. Складання питань до вікторини, кросвордів.

      Складіть питання до вікторини за казкою «Снігова королева». Складіть   кросворд до казки.

     Завдання 15Я – актор. Підготовка пантоміми до однієї з сцен казки.

     Завдання 16. Я – художник-дизайнер. Підготуйте ескізи театральної атрибутики до спектаклю «Снігова королева» (афіша, театральна програма,  білет)

    Завдання 17. Дослідницька робота.

  1. Знайдіть у «Казці про мертву царівну…» О.С.Пушкіна персонаж, схожий на Герду.
  2. Що можна назвати символом казки «Снігова королева».
  3. Підготуйте повідомлення про троянду»

Завдання 18. Я – письменник

Напишіть контрольний твір «Всепереможна сила кохання»

                             План

  1. Вступ. Улюблена казка датського письменника.
  2. Герда – уособлення добра і кохання:

а) портрет;

б) страждання дівчини від втрати Кая;

в) риси характеру, які допомагали подолати перешкоди;

г) перемога над чарами.

     3. Вічність ідеї казки. Щирість, відданість, кохання – завжди перемагають. Моє  ставлення до героїні.

     Друже!   Нарешті ти успішно виконав усі завдання. Поздоровляю!

     Гадаю, що тобі було цікаво. Чекаю на твої відношення до завдань

Категория: Публикации | Добавил: panova
Просмотров: 1135 | Загрузок: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии и видеть ссылки на материалы могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вход на сайт
Поиск