Панова Олена Вікторівна,
учитель української мови,
спеціаліст вищої категорії, учитель - методист
Творчий дослідницький проект
Організація групової роботи
під час вивчення теми з української літератури у 6 класі
«Пригоди і романтика»
Пізнавальна компетентність:
- ознайомитись із біографіями письменників;
- розширити знання про повість, романтичні та пригодницькі твори, повістьтрилогію;
- вміти складати різні види характеристик персонажів твору
Особистісна компетентність:
- розвиток індивідуальних здібностей і талантів;
- здатність до рефлексії;
- розвиток позитивних рис характеру та корекція негативних рис;
- висловлювання особистого ставлення до проблем, що порушуються у творі, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту;
- спробувати себе в ролі художника, кореспондента, рекламного агента, зоолога, письменника, психолога, філолога, музиканта, журналіста;
- розвиток вмінь працювати з комп’ютером, створюючи презентації.
Соціальна та комунікативна компетентність:
- робота в групах, співпраця, комунікативні навички;
- толерантність, розподіл обов’язків у групі;
- вміння відстоювати точку зору групи, вести дискусію;
- вміння приймати рішення, бути лідером групи.
Самоосвітня та інформаційна компетентність:
- опрацювання додаткової літератури, енциклопедій;
- розвивати постійний самоаналіз, самоконтроль за власною діяльністю;
- розвивати жагу до знань, до наук.
Методи уроків: групова робота, диспут, театр-мініатюр, інсценування, асоціації, коло Вена, анкета, «Мозковий штурм», сенкан, детективне розслідування, контрольний твір, позакласне читання, відгук, конкурси, хвилинки мудрості, гра-вікторина, гра «Так чи Ні», гра «Поле чудес», літературний диктант, презентація порт фоліо, комп’ютерна презентація.
|