Вторник, 16.04.2024, 08:12
Приветствую Вас Гость | RSS

Словесник

Меню сайта
Время жизни сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методический кейс

Главная » Файлы » Украинская литература » Тестирование [ Добавить материал ]

6 клас. Я.Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера"
02.05.2016, 17:29

 Тестові завдання до твору «Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки» 

 І розділ «Зоологія і комахи. «Відпустіть нас до бабусі»

1. Ірина Семенівна була вчителькою:

а) ботаніки;

б) зоології;

в) географії.

2. Герої твору — вже учні класу:

а) п’ятого;

б) шостого;

в) сьомого.

3. Ірина Семенівна називала учнів:

а) «діточками»;

б) «лапочками»;

в) «зайчатами».

4. Яку колекцію вчителька зобов’язала зібрати школярів улітку?

а) Лікарських трав;

б) комах;

в) листя дерев.

5. З яким запитанням звернувся Митько до вчительки?

а) «А як оформляти цю колекцію?»;

б) «А можна вдвох збирати одну колекцію?»;

в) «А що повинна містити ця творча робота?».

6. Бабуся Сергія жила в селі:

а) Юнківка;

б) Юрківка;

в) Юпітерка.

7. Чому батьки Сергія вагалися щодо поїздки сина з приятелем до бабусі? Бо вони:

а) боялися відпускати хлопців самих у дорогу;

б) турбувалися про погану поведінку Сергія та Митька під час подорожі;

в) хотіли, щоб син поїхав у табір відпочинку.

8. За якої умови хлопці отримали згоду на поїздку до села? Щоб вони:

а) слухали бабусю;

б) обробляли городину старій;

в) щодня телефонували і доповідали про стан справ.

9. Що заборонила мати їсти хлопцям у дорозі?

а) Морозиво;

б) ковбасу;

в) насіння.

10. У якій кишені хлопці зберігали гроші під час поїздки?

а) Правій;

б) лівій;

в) внутрішній кишені сорочки.

11. Поїздку до бабусі хлопці не могли порівняти:

а) з подорожжю за кордон;

б) шкільним туристським походом;

в) будь-якою мандрівкою чи дослідницькою експедицію.

12. Під час подорожі до бабусі яким транспортом не користувалися хлопці?

а) Потягом;

б) автобусом;

в) автомобілем.  

ІІ розділ «Знайомство з майбутнім майстром спорту, а також з бабусею, ентузіастом музичної освіти і дідом Трохимом»

1. Василь Трош — це в майбутньому:

а) видатний митець живопису;

б) майстер велосипедного спорту міжнародного класу;

в) представник міської влади.

2. Василь Трош назвав хлопців:

а) дослідниками;

б) лівінгстонами;

в) зоологами.

3. Приїхавши до бабусі, хлопці відчули якесь виття, яке було пов’язане:

а) з коровою;

б) військовими тренуваннями;

в) музичним інструментом.

4. Чим хлопці вразили Троша?

а) Міською поведінкою;

б) сачками і рюкзаками;

в) манерою спілкування.

5. Про який географічний континент згадується у творі?

а) Азію;

б) Європу;

в) Африку.

6. Яка тварина не згадується Трошем під час спілкування з хлопцями?

а) Бегемот;

б) тигр;

в) крокодил.

7. По-вуличному дядька Гната звали:

а) супермузикантом;

б) лірником;

в) Фа-Дієзом.

8. Бабусю Сергія на селі кликали:

а) Іванівною;

б) Петрівною;

в) Демидівною.

9. Чим бабуся пригощала Сергія та Митька?

а) Картоплею з м’ясом;

б) пиріжками;

в) голубцями.

10. Кому з героїв твору належить цей опис зовнішності: «У темних смугастих штанях, вправлених у запилені чоботи, в синьому бувалому в бувальцях піджаку й кашкеті»?

а) Дядьку Гнату;

б) Гнатовичу;

в) незнайомцю.

11. Яким напоєм не смакували хлопці в бабусі?

а) Кефіром;

б) молоком;

в) кисілем.

12. Наївшись, хлопці вирішили прогулятися:

а) по лісу;

б) селом;

в) на річку.

13. Дядько Гнат грав на:

а) мандоліні;

б) тромбоні;

в) акордеоні.

14. «Волосся русяве, потемніле…», — так дід Трохим сказав про:

а) Митька;

б) Сергія;

в) Василя.

15. Як пояснив Сергій дідові Трохиму причину приїзду до села?

а) Зібрати колекцію;

б) оздоровитися;

в) допомогти бабусі по господарству.  

III розділ «Озеро. Змії люблять сіно»

1. Чим Сергію сподобалася бабуся Митька? Вона:

а) Смачно готувала їжу;

б) була веселою і життєрадісною;

в) не намагалася контролювати і повчати хлопців.

2. Селянські хлопці заклопотані наступною роботою:

а) сапають город;

б) ремонтують трактора;

в) збирають яблука і груші.

3. Подорожуючи до озера, хлопці зустріли Василя Троша, який їхав їм назустріч на велосипеді і назвав їх:

а) «мандриками»;

б) «мухоловами»;

в) «блукачами».

4. Що побачили хлопці на пагорбі?

а) Курінь;

б) намет із очерету;

в) купу сміття.

5. У сіні, на думку Митька, полюбляють жити:

а) змії;

б) їжаки;

в) пацюки.

6. За глухомань Митько вважав:

а) село, де жила бабуся;

б) ліс, в якому перебували хлопці;

в) місцевість біля озера.

7. Корова в Митька, коли він її доїв:

а) вибила відро із-під ніг;

б) зжувала панамку;

в) обслинявила обличчя.

8. Про що запитала бабуся, коли хлопці вирушили в подорож до лісу на озеро?

а) «Ой, та куди ж ви йдете?»;

б) «Та що вам там потрібно?»;

в) не задала жодного питання.

9. Завантаживши «усякою всячиною рюкзаки», хлопці обов’язково взяли:

а) сірники;

б) їжу;

в) намет.

10. Який художній засіб твору містить така фаза: «…за річкою шумить верховіття»?

а) Алегорію;

б) метафору;

в) епітет.

11. Митьку не дозволяли рубати дрова, бо раніше він:

а) поранив ногу;

б) набив на лобі гулю поліном;

в) не міг втримати сокири.

12. Що крикнув услід Сергій Василю Трошу, який зненацька виїхав назустріч хлопцям у лісі?

а) «А куди ти їдеш, шалений?!»

б) «А щоб тобі колесо відпало!»

в) «Де ти взявся такий прудкий?!»  

IV розділ «Таємничий і бр-р-р-р який страшний. Хороший хлопець. Нервові можуть далі не читати»

1. На узбережжі озера хлопці:

а) збирали різні камінчики;

б) вилежувалися на сонці;

в) змагалися на кращий піщаний малюнок.

2. До озера хлопці ходили:

а) коли була гарна погода;

б) щодня;

в) у вільний від роботи час.

3. Хто купався в озері?

а) Незнайомий хлопець;

б) Василь Трош;

в) хлопець із села, де жила бабуся Сергія.

4. Що подарував велосипедист хлопцям заради примирення?

а) Цінний екземпляр комахи;

б) жовтий прозорий камінець;

в) запрошення на спортивне змагання.

5. Бурштин — це коштовність, якої багато:

а) У Казахстані;

б) Прибалтиці;

в) Франції.

6. Що цікавого розповів велосипедист про озеро? Воно:

а) омолоджує людей;

б) містить багато смарагдових сховищ;

в) ховає якусь живу істоту.

7. Наблизившись до кількох сосен, хлопці побачили:

а) багато зрубаних гілок з дерева;

б) на стовбурі одного дерева ножем вирізано: «Обережно!»;

в) корені двох-трьох дерев були підриті.

8. Лох-Несс — чудовисько, яке, за народним повір’ям, живе в озері:

а) Фінляндії;

б) Шотландії;

в) Норвегії.

9. Чудовисько, на думку Василя, має розмір:

а) два метри;

б) три з половиною метри;

в) невідомо який.

10. Велосипедист залишив хлопців біля озера, бо:

а) дуже хотів їсти;

б) боявся з ними знову посваритися;

в) поспішав на тренування, що відбувалося за графіком.

11. Почувши цікаву історію від Василя, хлопці вирішили:

а) шукати рідкісних комах;

б) ночувати біля озера і вислідити чудовисько;

в) написати про це до районної газети.

12. Що заважало хлопцям остаточно здійснити свій план?

а) Дощова погода;

б) дозвіл бабусі;

в) хвороба Митька.

13. Лапи на піску узбережжя озера були здорові і схожі на:

а) велику ящірку;

б) крокодила;

в) носорога.

14. Курінь, який Митько з Сергієм побачили на пагорбі, був зроблений:

а) з соломи;

б) сіна;

в) гілок дерев.

15. Чому Митькові не дозволяли полоти?

а) Ламав знаряддя праці;

б) топтав розсаду;

в) виполов розсаду замість бур’яну.  

V розділ «Я вкриваю себе ганьбою. Великий зоолог».

1. Мандруючи до озера, Сергій ніс клунок, в якому були:

а) два намети;

б) рядно і ковдри;

в) одяг, їжа, посуд.

2. Що хотів зробити Митько, побачивши справді якогось звіра?

а) Втекти від озера;

б) сфотографувати;

в) стежити за ним .

3. Якщо б хлопці були улюбленими учнями вчительки ботаніки, то вони б:

а) отримували з її предмета тільки п’ятірки;

б) поїхали на районну олімпіаду;

в) мали можливість не завжди виконувати домашні завдання.

4. Трійки з фізкультури мав:

а) Сергій;

б) Митько;

в) Василь.

5. Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:

а) їх не вкусила змія;

б) чудовисько зненацька не напало на них;

в) Василь Трош не пошуткував над ними.

6. О котрій годині ночі Сергій повинен був розбудити Митька?

а) Дванадцятій;

б) другій;

в) першій.

7. Який художній засіб використав автор у фразі: «Мовчазний, таємничий ліс»?

а) Епітет;

б) метафору;

в) порівняння.

8. Яку пісню співав Сергій, перебуваючи на нічній варті?

а) «Два кольори»;

б) «Пісню про рушник»;

в) «На долині туман».

9. Які книжки вирішили взяти хлопці з бібліотеки?

а) Фантастичні;

б) про шпигунів;

в) із зоології.

10. Зоологія — це наука, на думку Митька, про:

а) дослідження комах;

б) весь тваринний світ;

в) життя первісних людей.

11. Що нагадав Сергій Митькові про уроки ботаніки? Як Митько:

а) тікав з уроків;

б) намагався розсмішити всіх учнів;

в) малював карикатури на парті.

12. Що побачив Сергій, одного разу поглянувши в підручник зоології?

а) Гадюк;

б) птахів;

в) крокодилів.    

VI розділ «Який проливає світло на наших предків і ще на дещо. Ну й Митько!»

1. За що бібліотекарка похвалила хлопців?

а) Багато читають;

б) підклеїли порвані книжки;

в) вчасно повертали художню літературу.

2. До чого не звик Митько?

а) Ціле літо відпочивати в селі;

б) багато читати;

в) досліджувати якусь істоту.

3. На який день вивчення зоології Митько висловив власне наукове припущення?

а) П’ятий;

б) сьомий;

в) восьмий.

4. Легенди про страшних ненажерливих драконів можна було почути серед жителів:

а) Ірландії;

б) Іспанії;

в) Індонезії.

5. Як дракони вбивали свою здобич?

а) Рухом хвоста;

б) поглядом злих очей;

в) вогнем з пащі.

6. Які вчені займалися дослідженням драконів?

а) Англійські;

б) голлівудські;

в) голландські.

7. В якому році один із льотчиків підтвердив думку вчених про наявність страшних істот?

а) 1717;

б) 1912;

в) 1827.

8. Льотчик — перший, хто побачив на власні очі драконів на острові:

а) Комода;

б) Тузла;

в) Як-Майєн.

9. Розповідаючи про наукові дослідження великих, Митько згадує війну:

а) Першу світову;

б) Другу світову;

в) Фінську.

10. Яке звірятко за походженням від третинного періоду живе у басейнах рік Волги, Дону й Уралу?

а) Вутконіс;

б) хохуля;

в) звичайна ящірка.

11. Митько обґрунтував, що назва села Юрківка пов’язана:

а) з хлопчачим іменем Юрко;

б) юрським періодом;

в) Святим Юрою.

12. Що з’їло невідоме чудовисько, за спостереженнями хлопців?

а) Зайця;

б) ворону;

в) вовка.

13. З якого предмета у Митька були трійки?

а) Малювання;

б) фізкультури;

в) трудового навчання.

14. За розповідями Митька, дракона було спіймано:

а) у двадцятих роках нашого століття;

б) 1900 році;

в) минулому столітті.

15. Невідоме чудовисько хлопці вирішили назвати Митькозавр…

а) Петренка;

б) Стеценка;

в) Сергієнка.  

VII розділ «Операція «Курка» провалюється разом із дідом Трохимом»

1. Митько прочитав у книзі і потім розповів Сергію, як:

а) полювати на тигрів;

б) варити кашу та смажити рибу під час відпочинку.

в) захищатися від зміїв;

2. Для того щоб спіймати невідому тварину з озера, Сергій запропонував Митьку:

а) на великий гачок причепити шматочок м’яса;

б) викопати яму;

в) кидати у воду велике каміння.

3. Замість якої тварини Митько запропонував прив’язати Сергія до дерева?

а) Корови;

б) кози;

в) поросяти.

4. Великі варани хапають на гілках дерев:

а) мавп;

б) птахів;

в) людей.

5. До ями, яку викопали хлопці, потрапив:

а) Василь Трош;

б) дід Трохим;

в) дядько Гнат.

6. Що хлопці хотіли зробити у викопаній ними ямі?

а) Вбити кілок;

б) настелити сухої трави;

в) невеличке болото.

7. Про яку смачну страву мріяли Митько і Сергій біля озера?

а) Варену кашу;

б) смажену рибу;

в) пироги з квасолею.

8. Яку роботу хлопці не виконували у день полювання на невідомого звіра?

а) Варили в казані юшку;

б) крали курку;

в) рили яму.

9. Чому хлопці не сказали дідові, хто викопав яму, до якої він потрапив?

а) Це б негативно вплинуло б на полювання чудовиська;

б) боялися дідового племінника;

в) не хотіли чути лайки старого.

10. Що передала хлопцям бабуся через діда Трохима?

а) Теплий одяг;

б) молоко;

в) пригодницькі книги.

11. Чим хотіли пригостити хлопці діда, намагаючись піддобритись, бо відчували свою провину перед ним?

а) Лимонадом;

б) смачною юшкою;

в) смаженою куркою.

12. Яку річ шукала бабуся після того, як хлопці вирушили на полювання?

а) Ключ від хати;

б) лопату;

в) казанок.

13. За скільки кілометрів від села Юрківки живе сестра діда Трохима?

а) Дванадцять;

б) п’ятнадцять;

в) сім.

14. Щоб виманити невідому істоту з озера, хлопці вирішили прив’язати до дерева:

а) гуску;

б) курку;

в) качку.

15. Про кого Митько сказав: «.вона ж бігає, як коняка»?

а) Козу;

б) качку;

в) курку.  

ІХ розділ «Таємниця лісового озера»

1. Митькозавр тривалий час не з’являвся, і Сергій висловив припущення з цього приводу:

а) «Може, він потонув»;

б) »Мабуть, його вислідив хтось інший»;

в) «На жаль, тварина знайшла собі інше водоймище».

2. Де майже щодня хлопці ночували?

а) У курені;

б) у діда Трохима;

в) вдома у бабусі.

3. Коли в дядька Гната щез тромбон, то він його оплакував:

а) мов кішка кошеня;

б) як зникнення сонця на небі;

в) мов пропала його рідна дитина.

4. «Це ж щастя — таких діточок мати», — ця думка, яка стосувалася Сергія і Митька, належала:

а) діду Трохиму;

б) дядьку Гнату;

в) бабусі Сергія.

5. Художній засіб, який Я. Стельмах застосував у фразі «…ніч спадає на ліс», називається:

а) епітетом;

б) метафорою;

в) алегорією.

6. Яку медаль мріяли отримати хлопці, якщо вони знайдуть Митькозавра?

а) «За бойові заслуги»;

б) «За відвагу»;

в) «За цікавий винахід».

7. Чому хлопці не побоялися того, яке пливло озером, хоча й мали бажання втекти? Бо:

а) хотіли його сфотографувати;

б) хотіли побачити його, а потім розповісти про нього;

в) намагалися довести свою силу і мужність.

8. Чим Митько кидав по голові чудовиська?

а) Палками;

б) камінням;

в) землею.

9. Для чого Василь вирішив видати себе за потвору, що живе в озері? Щоб:

а) примусити хлопців поважати зоологію та вчительку з цього предмета;

б) герої захопилися науковою літературою;

в) полякати «дослідників» і посміятися над ними.

10. За що Сергій з Митьком були вдячні Василеві?

а) Прищепив їм любов до природи;

б) виявив інтерес до мандрівок;

в) влаштував чудові канікули.

11. Як довго Сергій з Митьком досліджували істоту, яка жила в озері?

а) Тиждень;

б) півмісяця;

в) місяць.

12. Василь Трош у своєму зверненні до хлопців використав фразеологізм:

а) «пошили у дурні»;

б) «спалили кораблі за собою»;

в) з’їли облизня.

13. Тромбон, який зник у дядька Гната, знайшовся через:

а) тиждень;

б) п’ять днів;

в) два дні.

14. Куди хотіли хлопці послати фотографію чудовиська, якщо б вони побачили або спіймали його?

а) До редакції районної газети;

б) гуртка юних зоотехніків;

в) Академії наук.

15. Яким сприйняв Сергій те, що пливло озером?

а) Величезним;

б) неймовірним;

в) страшним.

 

Категория: Тестирование | Добавил: panova
Просмотров: 3475 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии и видеть ссылки на материалы могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вход на сайт
Поиск