Понедельк, 06.05.2024, 00:07
Приветствую Вас Гость | RSS

Словесник

Меню сайта
Время жизни сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методический кейс

Главная » Файлы » Портфолио учителя [ Добавить материал ]

В разделе материалов: 152
Показано материалов: 111-120
Страницы: « 1 2 ... 10 11 12 13 14 15 16 »

Победитель областного этапа регионального конкурса "Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу", 2011 год

Победы учащихся | Просмотров: 676 | Загрузок: 0 | Добавил: panova | Дата: 05.11.2015 | Комментариев (0)

Лауреат областного этапа регионального конкурса "Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу", 2009 год

Победы учащихся | Просмотров: 647 | Загрузок: 0 | Добавил: panova | Дата: 05.11.2015 | Комментариев (0)

Участие в Международной электронной научно-практической конференции «Компетентный выпускник нового времени» 05-31 октября 2015 года. Секция 1 «Психолого-педагогическое сопровождение становления компетентной личности выпускника образовательной организации». Публикация статьи.

Публикации | Просмотров: 1093 | Загрузок: 193 | Добавил: panova | Дата: 04.11.2015 | Комментариев (0)

Самоанализ работы по проблеме учителя.

Самоанализ | Просмотров: 1581 | Загрузок: 0 | Добавил: panova | Дата: 02.11.2015 | Комментариев (0)

У даній  «роботі»  розглядаються моделі сучасних інноваційних уроків світової літератури, завданням  яких  є  формувати полікультурну компетентність в учнів,  залучити їх до прекрасного через шедеври  літературної творчості великих майстрів світу, сформувати толерантне ставлення до культур та традицій інших народів.
Особливу увагу приділено  формуванню  особистості  учня. Проект  виховує творчо мислячих, високоморальних, соціально адаптованих, конкурентоспроможних, толерантних особистостей, обізнаних з культурним надбанням різних країн світу.

 

Проекты | Просмотров: 1038 | Загрузок: 7 | Добавил: panova | Дата: 31.10.2015 | Комментариев (0)

    Даний факультатив передбачає зацікавити учнів зразками лірики кохання, навчити розуміти глибину висловленого почуття, вміння читати «між рядками», тобто з’ясовувати  причини  написання поезій, їх автобіографічність. Учні  повинні знаходитись у постійному пошуку, дослідженні: опрацьовувати критичні літературознавчі статті, укладати збірочки інтимних поезій улюбленого автора, вміти їх аналізувати. Творчі, пошукові індивідуальні та групові роботи нададуть зацікавленості, а відкриті заходи, які можна презентувати для широкого колу глядачів, нададуть популярності проведеної роботи.

Проекты | Просмотров: 944 | Загрузок: 154 | Добавил: panova | Дата: 31.10.2015 | Комментариев (0)

У збірнику вміщено вправи для розвитку дихання, вправ гімнастики для очей, вправи для профілактики короткозорості, фізкультхвилинки з віршованими текстами, релаксаційні   вправи, тематичні  фізхвилинки на уроках літератури.

 

Проекты | Просмотров: 1245 | Загрузок: 14 | Добавил: panova | Дата: 31.10.2015 | Комментариев (0)

У збірнику вміщено вправи на сміхотерапію, гуморески, скоромовки.

Проекты | Просмотров: 757 | Загрузок: 100 | Добавил: panova | Дата: 31.10.2015 | Комментариев (0)

Методичні вправи для 6, 9, 10, 11 класів для уроків розвитку мовлення.

Проекты | Просмотров: 936 | Загрузок: 16 | Добавил: panova | Дата: 31.10.2015 | Комментариев (0)

Поради до проведення групової роботи на уроках.

Самоанализ | Просмотров: 1593 | Загрузок: 0 | Добавил: panova | Дата: 28.10.2015 | Комментариев (0)

Вход на сайт
Поиск